کد خبر: 198199
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۶
سه انتصاب جدید در کانون زبان ایران

قائم مقام مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رییس کانون زبان ایران طی احکام جداگانه‌ای مشاور خود در امور استان‌ها و مسوولان جدید کانون زبان در کرمان و رشت را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون، حبیب ا... خسروی طی حکمی از سوی حسن مسعودی به عنوان مشاور رییس کانون زبان ایران در هماهنگی امور استان ها منصوب شد.
خسروی که فعالیت خود را از آموزش و پرورش آغاز کرد در سمت‌های مختلف اجرائی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله مدیریت طرح و برنامه و بودجه، مدیریت هماهنگی امور استانها و امور بازرگانی کانون فعالیت داشته است.
در همین حال احمد فیروزآبادی و هرمز علیزاده نیز بر اساس احکام دیگری به عنوان مسوول کانون زبان ایران در شهرهای کرمان و رشت انتخاب و مشغول به‌کار شدند.
فیروز‌آبادی سابقه مدیریت کانون پرورش فکری در استان‌های آذربایجان‌غربی و هرمزگان و علیزاده سابقه مدیریت کانون استان گیلان را در کارنامه کاری خود ثبت کرده‌اند.
حسن مسعودی رییس کانون زبان ایران به تازگی از برنامه‌های کوتاه مدت کانون برای توسعه شعبه‌های کانون زبان در سراسر کشور به ویژه در استان‌ها و شهرهای فاقد شعبه با اولویت بخش انگلیسی کودک و نوجوان و آموزش زبان‌های غیرانگلیسی ‌خبر داده بود.
کانون زبان ایران به عنوان موسسه ای دولتی و غیر انتفاعی وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می باشد در تهران و 34 شهر کشور دارای 78 شعبه است و سالانه بیش از 580 هزار نفر در کلاس‌های آموزشی آن به فراگیری زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فارسی، عربی، اسپانیایی و فرانسوی می‌پردازند.