علیرضا جلالی: ادغام کانون و کانون زبان ظرفیت‌ها را شکوفا کرد

ادغام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان ایران فرصتی را برای شکوفایی هرچه بیشتر ظرفیت‌های هر دو مجموعه ایجاد کرد.

  به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رییس کانون زبان ایران در گردهمایی سراسری کارشناسان،مسوولان،مدرسان و این کانون در استان اصفهان با بیان این مطلب در عین حال بر اهمیت افزایش انگیزه و علاقه در کودکان برای یادگیری زبان‌های خارجی تاکید کرد.
علیرضا جلالی در سخنان خود عنوان کرد: کانون زبان این افتخار را دارد که در 29 استان در سرتاسر کشور با مراکز آموزشی خود مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز ایران است.
رییس کانون زبان ایران بر اهمیت تشکیل کلاس‌های بخش غیر انگلیسی و اطلاع رسانی در این زمینه و توجه به راه‌اندازی آموزش‌های مجازی برای یادگیری زبان دوم تاکید کرد.
وی هم چنین با اشاره به فعالیت‌های آموزشی بخش کودک افزود: در بخش کودک فقط به دنبال آموزش و تزریق اطلاعات نیستیم بلکه ایجاد انگیزه و میل به یادگیری زبان در این قشر سنی بسیار حایز اهمیت است.
جلالی درباره تعیین سطح، اقناع زبان‌آموز را مهم برشمرد و عنوان کرد باید برای آن فردی که در تعیین سطح موفق نمی‌شود، دلیل این عدم موفقیت تشریح شود.
در این مراسم سیدحامد عسگری‌فر مدیر کل کانون پرورش فکری استان اصفهان نیز با اشاره به وجود 14 مرکز آموزشی کانون زبان در استان از رشد 11 درصدی زبان آموزان در تابستان امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود هم اکنون در حدود 18 هزار زبان آموز در استان از خدمات کانون زبان استفاده می‌کنند و شاهد رشد 42 درصدی زبان آموزان ترم تابستان نسبت به ترم بهار هستیم و تمامی این موفقیت‌ها نتیجه تلاش همکاران در سطح استان اصفهان است.
مدیر کانون زبان استان در ادامه به ساماندهی نیروها و امکانات موجود در مراکز آمورشی کانون زبان اشاره و بر توانمند سازی هر چه بیشتر مسوولان مراکز تاکید کرد.
وی در پایان از تلاش تمامی همکاران در بخش‌های مختلف کانون زبان ایران استان اصفهان قدردانی و ابراز امیدواری کرد که همه مجموعه کانون زبان با همدلی برای رسیدن به هدف مشترک - که همان رضایت خانواده‌ها است - هرچه بیشتر تلاش کنند.
در ادامه نمایندگان کارکنان، کارشناسان و هریک از بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگ‌سال پیشنهادها و انتقادهای خود را با رییس کانون زبان ایران مطرح کردند.
رییس کانون زبان ایران در سفر خود به استان اصفهان از چند مرکز آموزشی کانون زبان بازدید و در جریان مشکلات مراکز قرار گرفت.