تاکید مدیرعامل بر توجه به نظرات شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی کانون

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بازدید از مرکز آموزش کانون بر توجه جدی به نقطه‌نظر‌ها و پیشنهاد‌های افراد در نظارت و ارزیابی‌ها برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده در حاشیه این بازدید طی نشستی با کارشناسان سه حوزه طراحی، اجرا و نظارت دوره‌های آموزشی توجه و اطلاع رسانی بازخوردهای افراد را موجب کمک به آرامش مجموعه کانون عنوان کرد.
وی افزود: باید فرآیندی ایجاد شود تا ارزیابی‌ها حالت تشریفاتی نداشته‌باشد و ضمن احترام به همه نقطه نظرهای مربیان و کارکنان درتمامی بخش‌ها، بازخورد آن‌ها نیز اطلاع رسانی شود و حس دیده شدن در افراد به وجود آید.
حاجیان‌زاده در ادامه یادآور شد: به منظور احترام به افرادی که برای گذراندن دوره‌های آموزشی دعوت می‌شوند باید تلاش کنیم تا در حد امکان مرکز را از نظر ملزومات رفاهی تجهیز کنیم.
وی هم‌چنین از مسوولان بخش آموزش کانون خواست برای ایجاد نشاط و کیفیت بخشی بیشتر برای فراگیران در دوره‌های آموزشی بلند مدت، برنامه‌های سیاحتی را در حاشیه کلاس‌های آموزشی قرار دهند.
مدیرعامل در بخش دیگری از صحبت‌های خود خواستار بررسی کارشناسانه برای برقراری فرآیندی در مراکز برای گردش رشد نیروی انسانی شد تا جذب مربی از میان اعضای فعال مراکز که زمان عضویت‌شان به پایان رسیده و علاقه‌مند به همکاری هستند صورت گیرد.
گفتنی است: این بازدید روز 30 آذر با همراهی معاون فرهنگی و مدیرکل آموزش و پژوهش انجام گرفت و کارشناسان بخش‌های مختلف مرکز آموزش کانون نقطه‌نظرات خود در زمینه مشکلات و کمبود‌ها را با مدیرعامل در میان گذاشتند.