کد خبر: 245555
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
ثبت‌نام آزمون DELE در کانون زبان ایران آغاز شد

ثبت نام آزمون بین‌المللی DELE ویژه پاییز1394 از روز اول شهریور در کانون زبان ایران آغاز شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون می‌توانند تا پایان روز 22 مهر 94 با مراجعه به پایگاه اینترنتی کانون زبان ایران اقدام کنند.
بر اساس این گزارش آزمون کتبی DELEدر سطوحA1 ،A2،B1،B2،C1،C2 روز 29 آبان 94 برگزار خواهد شد و زمان آزمون شفاهی برای هر متقاضی نیز در کارت ورودی آزمون اعلام می‌شود.
برهمین اساس علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون لازم است ابتدا با مراجعه به پایگاه اینترنتی کانون زبان ایران به نشانی: www.ilireg.ir فرم شرکت در آزمون را تکمیل و هزینه ثبت‌نام را به صورت غیرحضوری پرداخت کنند در ادامه از طریق پیامک و یا تماس تلفنی زمان دریافت کارت ورود و برگزاری آزمون اطلاع داده خواهد شد.
DELE آزمون بین‌المللی زبان اسپانیایی است که توسط موسسه سروانتس و در سطوح مختلف از A1 تا C2 به‌صورت کتبی و شفاهی در بیش از صد کشور جهان برگزار می‌شود و تمامی مهارت‌های زبانی را در بر می‌گیرد و کانون زبان ایران به عنوان اولین و تنها مرکز رسمی در ایران از طرف موسسه سروانتس برای برگزاری این آزمون شناخته شده است.
علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از شرایط شرکت در این آزمون می توانند به پایگاه اینترنتی کانون زبان به نشانی www.ili.ir  یا پایگاه خبری کانون پرورش فکری به نشانی www.kanoonnews.ir  مراجعه کنند.