دومین دوره‌ی نگارش مقاله‌های علمی

دومین دوره‌ی کلاس‌های مجازی نگارش مقاله‌های علمی (Academic Writing) با استفاده از سیستم مدیریت آموزش (LMS) از آبان 1395 در کانون زبان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این کلاس‌ها که برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی رشته‌های گوناگون طراحی شده است، شرکت‌کنندگان با مبانی نگارش پیشرفته، اجزا و اصول نگارش محتوای بخش‌های مختلف مقاله‌های علمی پژوهشی در رشته‌های گوناگون (به زبان انگلیسی) آشنا خواهند شد.
براساس این خبر، تمامی منابع آموزشی مورد استفاده در این دوره از میان به روزترین کتاب‌های مبتنی بر اصول (APA) انتخاب شده و به صورت الکترونیک (ebook) در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.
در عین حال، شرکت‌کنندگان می‌توانند در طول دوره، جلسه‌های ضبط شده را به صورت آنلاین مشاهده و اسلایدهای مربوط به هر جلسه را به صورت فایل PDF دریافت کنند.
گفتنی است، این دوره در 16 جلسه 2 ساعته در یک نوبت صبح 8:30 تا 10 و در روزهای شنبه و دوشنبه از سوی دکتر فاطمه نامی ( عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سرپرست بخش فن‌آوری آموزشی کانون زبان ایران) برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند از تاریخ 3 تا 23 مهرماه با مراجعه به آدرس اینترنتی www.ilireg.ir (بخش زبان‌آموزان) و بخش آموزش الکترونیک (مجازی) با پرداخت اینترنتی شهریه به مبلغ 105هزار تومان برای ثبت‌نام اقدام کنند.
شرکت‌کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ی تلفن 4- 02188308032 داخلی 235 تماس بگیرند.
لازم به ذکر است به شرکت‌کنندگان در این دوره گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.