جشنواره هنری آب در تهران برگزار می‌شود

اعضای مراكز كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان با به تصویر كشیدن قصه‌ی زلال آب در آثار هنری خود در شانزدهمین جشنواره آب شركت می‌كنند

 به گزارش روابط عمومی كانون، در این جشنواره كه شانزدهمین دوره داخلی و ششمین دوره بین‌المللی آن اردیبهشت سال 1389 در تهران توسط شركت آب و فاضلاب استان تهران و با مشاركت كانون برگزار می‌شود، آثار كودكان و نوجوانان 4 تا 17 ساله در بخش نقاشی شركت داده خواهد شد.
 در این میان در بخش عكس، كاریكاتور و فیلم حداقل و حداكثر سن شركت كنندگان 12 و 25 سال اعلام شده است.
 برگزار كنندگان این جشنواره هنری تا پایان اسفند برای ارسال آثار با موضوع‌هایی مانند استفاده درست از آب، كمبود آب در جهان، آب و محیط زیست، راه‌های جلوگیری از هدر رفتن و آلوده شدن آب، ارزش و اهمیت آب، تاثیر اجرای شبكه فاضلاب در حفاظت محیط زیست و نبود این شبكه و آثار مخرب آن مهلت تعیین كرده‌اند.
 همچنین آثار ارسالی باید در سال 1388هجری شمسی و از آغاز سال 2009 میلادی تهیه شده باشد.
 علاقه‌مندان به شركت در این جشنواره هنری می‌توانند آثار خود را از طریق پست به نشانی تهران خیابان دكتر فاطمی، خیابان حجاب، شرکت آب و فاضلاب استان تهران، روابط عمومی، صندوق پستی: 1595-1415 یا از طریق سایت اینترنتی این شركت به نشانی info@wafteh.ir ارسال كنند.
 مقررات كامل این جشنواره در سایت شركت به نشانی www.wafteh.ir منتشر شده است.
 گفتنی است مراكز كانون در سراسر كشور كه اكنون شمار آن‌ها به 830 مركز نزدیك شده است، در این جشنواره به مناسبت سال اصلاح مصرف مشاركت خواهند داشت.