پوستر هجدهمین دوره هفته کتاب کانون منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پوستر هفته کتاب را با فضایی کودکانه به مناسبت هجدهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران طراحی و منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون، شعار امسال جمهوری اسلامی ایران "همت مضاعف و کار مضاعف" همراه با شعار هفته کتاب "مطالعه، اندیشه، فرزانگی" در این پوستر مورد توجه قرار گرفته است.
اطلاعات درج شده در این پوستر به دو زبان فارسی و انگلیسی ارایه شده است.
در این پوستر تصاویری از کودکان و نوجوانانی ثبت شده که کتاب و کتاب‌خوانی را ترویج و تشویق می‌کند.
مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 23 تا 30 آبان در 30 استان کشور برنامه‌های متنوعی را برای کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته کتاب تدارک دیده‌‌اند.
برگزاری چهاردهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان، جشن کتاب و کتاب‌خوانی در کلیه مراکز فرهنگی و هنری سراسر کشور از جمله برنامه‌های ویژه کانون در هجدهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران است.
برنامه‌هایی همچون معرفی اعضا و مربیان موفق در عرضه کتاب و کتاب‌خوانی، نقد و بررسی کتاب، 700 نمایشگاه و فروشگاه کتاب کودک و نوجوان و نمایشگاه آثار مربیان و اعضا با موضوع کتاب و ... از فعالیت‌های کانون در این هفته است.
طراحی پوستر هجدهمین دوره هفته کتاب به سفارش روابط عمومی توسط مهشید مهاجر در واحد گرافیک کانون انجام شده است.
گفتنی است این پوستر در ایام هفته کتاب در تمامی مراکز کانون سراسر کشور، مراکز آموزشی، مدارس و کانون‌های فرهنگی ‌هنری نصب خواهد شد.