اعلام برنامه روز دوم جشنواره فیلم کودکان برای کودکان

برنامه نمایش فیلم‌های ششمین جشنواره ملی و اولین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان برای کودکان در دومین روز برپایی به همراه سینماهای نمایش دهنده آن‌ها اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در دومین روز از جشنواره در سه سالن سینما کانون، سینما بهمن و سینما ارشاد قزوین در نوبت‌های "8 و30 دقیقه تا  10"، "10 و 30 دقیقه تا 12"، "14 و 30 دقیقه تا 16" ،" 16 و 30 دقیقه تا 18" و" 18 و 30 دقیقه تا 20" این فیلم‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.
در سالن شماره 1 سینما کانون در 5 نوبت به ترتیب فیلم کوتاه، نیم قرن تلاش، مسابقه ایران 2، مسابقه بین‌الملل 2 و فیلم بلند سینمایی "هامون و دریا" نمایش داده می‌شود.
بر اساس این گزارش، در سالن شماره 2 سینما بهمن قزوین نیز در همین 5 نوبت، فیلم کوتاه، نیم قرن تلاش، مسابقه بین‌الملل 1، منتخب پویانمایی ایران و نیم قرن تلاش اکران می‌شود.
نمایش فیلم‌های منتخب پویانمایی ایران، فیلم کوتاه، مسابقه ایران 1، منتخب پویانمایی بین‌الملل و فیلم بلند سینمایی هامون و دریا در سالن شماره 3 سینما ارشاد قزوین در دومین روز از این جشنواره نمایش داده می‌شود.
ششمین جشنواره ملی و اولین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان برای کودکان اول آذر کار خود را آغاز کرد و تا سوم آذر در قزوین ادامه دارد.