نقش بندان خیال؛ کتاب چهارمین دوسالانه آثار تجسمی مربیان کانون منتشر شد

هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه چهارمین دو سالانه نقش‌بندان خیال مجموعه کتاب "نقش‌بندان خیال" منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این کتاب، آثار چهارمین دوسالانه هنرهای تجسمی مربیان هنری کانون سراسر کشور با عنوان "نقش‌بندان خیال" جمع‌آوری شده است.
          حسین موذن، مدیر آفرینش‌های هنری و تئاتر کانون نیز با نگارش یادداشتی در صفحه نخست این کتاب، خلاقیت‌های هنری مربیان کانون را شایسته تقدیر دانسته است.
          این کتاب در بخش‌های مختلفی از آثار هنری مربیان کانون را شامل نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، تصویرگری، سفال‌گری در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.
          هم‌چنین در این مجموعه به آمار شرکت کنندگان در بخش‌های مختلف به همراه اسامی هیات داوران، رتبه‌های برتر، تقدیری و آثار راه‌یافته به نمایشگاه اشاره شده است.
          چهارمین دوسالانه آثار مربیان هنری کانون در قالب مسابقه و با عنوان "آفرینش" در پاییز سال 1390 با مجموع 540 اثر رسیده در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، تصویرگری، سفال‌گری و عکاسی آغاز به کار کرد که از این مجموع ، 150 اثر به بخش نقاشی، 150 اثر به بخش عکاسی، 100 اثر به بخش خوشنویسی، 80 اثر به بخش تصویرگری و 60 اثر به بخش سفال‌گری اختصاص داده شد.
          این کتاب با همکاری پروانه انصار در بخش امور اجرایی و معصومه فاضلی مقدس، آذر مشهدی و بهنام زُهری سامیان عکاس و طراح گرافیک تهیه و منتشر شده است.
نمایشگاه چهارمین دوسالانه هنرهای تجسمی مربیان هنری کانون در نگارخانه‌ی مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران تا روز 14 اسفند پذیرای علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است.
گفتنی است چهارمین دوسالانه هنرهای تجسمی مربیان هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در حالی در تهران آغاز به کار کرد که مدیرعامل کانون از سالانه شدن این رویداد هنری خبر داد.