جوایز ششمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان تهران اهدا می‌شود

مراسم اهدای جوایز ششمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان تهران و گشایش نمایشگاه دوسالانه نقاشی کانون در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آیین گشایش و اهدای جوایز ششمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان با حضور سفرا و نمایندگان کشورهای شرکت کننده و برندگان داخلی روز 27 آذر برگزار خواهد شد.
بر اساس این خبر، ششمین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان با هدف تشویق کودکان به خلق آثار هنری، پرورش قدرت تخیل و خلاقیت کودکان و بالا بردن سطح درک آنان از محیط زیست و اثرات آن بر زندگی انسان‌ها با موضوع "چگونه محیط زیست خود را نگهداری کنیم" برگزار شده است.
در این میان از بین تعداد 11980 اثر رسیده از 19 کشور جهان و ایران، تعداد 31 نشان طلایی، 42 نشان نقره، 99 نشان برنز و 551 دیپلم افتخار به شرکت کنندگان تعلق گرفته است.
در همین حال آثار نقاشی کودکان و نوجوانان از کشورهای اسلواکی، سریلانکا، لتونی، بلغارستان، هند، قبرس، بلاروس، امارات، لهستان، چین، ارمنستان، هنگ کنگ، تایلند، صربستان، ترکیه، مجارستان، مالزی، کنیا و مکزیک در این دوره از مسابقه شرکت داده شده است.
        نمایشگاه ششمین مسابقه دو سالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان که ساعت 15 روز دوشنبه 27 آذرآغاز می شود تا 6 دی 1391 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران ادامه خواهد یافت..