دختران نوجوان از غرفه کانون در نمایشگاه بین‌المللی کتاب‌ تهران هدیه گرفتند

هم‌زمان با سال روز ولادت دختر گرامی پیامبر اکرم (ص)و بزرگ داشت روز زن غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از دختران نوجوان با حجاب برتر تجلیل به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیریت بازرگانی کانون به دلیل تقارن سالروز میلاد خجسته بانوی آب و آیینه، حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها، با آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال 1392، در اقدامی جالب از تمامی دختران نوجوانی که با رعایت حجاب اسلامی در غرفه حضور پیدا کردند، با اهدای جوایزی از تولیدات و محصولات کانون تجلیل کرد.
این اقدام با هدف تشویق نوجوانان در راستای توجه بیشتر به آموزه‌های دینی و سیره ائمه اطهار علیهم السلام به ویژه حضرت زهرا سلام‌الله همزمان با سال‌روز بزرگ‌داشت مقام زن و روز مادر صورت گرفت.
گفتنی است، مدیریت بازرگانی کانون باعرضه بیش از یک هزار عنوان کتاب و سرگرمی‌های سازنده در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در بخش ناشران کودک و نوجوان واقع در ضلع شمالی مصلی تهران راهرو 24 هر روز از 10 صبح تا 20 شب پذیرای خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان است.