حضور فعال کانون در بازار کتاب موجب رونق این بخش می‌شود

نویسنده رمان باغ کیانوش توزیع بیشتر و بهتر کتاب‌های کانون در کتاب‌فروشی‌ها را موجب رونق بخشیدن به بازار کتاب‌های کودک و نوجوان دانست.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علی اصغر عزتی پاک در حاشیه بازدید از سالن عرضه محصولات فرهنگی کانون در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ضمن قدردانی از حمایت‌‌های کانون در فراهم کردن امکانات سفر برای نویسندگان رمان‌های نوجوان امروز خواستار توجه بیشتر مسوولان به شبکه توزیع شد.
 وی افزایش مراکز فرهنگی‌ هنری کانون در سال‌های اخیر و برگزاری نشست‌های نقد را در این مراکز برای نویسندگان مفید دانست و خواستار برگزاری این نشست‌ها در سطح گسترده‌تری شد تا این برنامه‌ها تنها مختص اعضای کانون نباشد و عموم خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان بتوانند در آن شرکت داشته باشند.
عزتی پاک اظهار امیدواری کرد تدابیری اندیشیده شود تا در شهرستان‌ها و شهرک‌هایی که جمعیت کودک و نوجوان زیادی دارد نیز فروشگاه‌های عرضه محصولات راه‌اندازی شود تا کودکان و نوجوانان این مناطق نیز بتوانند به محصولات کانون دسترسی پیدا کنند.
این نویسنده کودک و نوجوان در زمینه تالیف کتاب گفت: امروزه با توجه به پیشرفت فن‌آوری، نوجوانان کم‌تر به سمت کتاب می‌روند برهمین اساس نویسندگان باید آثاری خلق کنند که دارای کشش و جذابیت زیادی باشد تا بتوانند توجه آن‌ها را  به سمت کتاب جلب کنند.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از 11 اردیبهشت کار خود را آغاز کرده است روز 21 اردیبهشت به کار خود پایان خواهد داد.