فراخوان ششمین جشنواره‌ هفته پژوهش منتشر شد

فراخوان ششمین جشنواره‌ هفته پژوهش مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هم‌زمان با هفته پژوهش و به منظور توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش در حوزه کودک و نوجوان دبیر خانه این جشنواره‌ از پژوهش‌گران کانون دعوت کرد تا آثار خود را در پنج بخش طرح‌های پژوهشی، اقدام‌پژوهی، پایان‌نامه‌ها (کارشناسی ارشد و بالاتر)، مقاله‌های پژوهشی و پژوهش‌های اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون به این دبیرخانه ارسال کنند.
بر همین اساس موضوع آثار پژوهشی باید در زمینه وظایف و اهداف کانون و یا با محوریت هنر کودک و نوجوان، سینما وتئاتر کودک، ادبیات کودک و نوجوان، تعلیم وتربیت غیررسمی کودک و نوجوان، اوقات فراغت کودک ونوجوان، کتاب‌خانه‌ها، ترویج کتاب‌خوانی، کشف و شکوفایی استعدادها، خلاقیت و فعالیت‌های فرهنگی هنری ویژه کودک و نوجوان باشد.
 بر اساس اعلام مدیریت آموزش و پژوهش کانون در بخش بزرگ‌سال آثار نباید تنها به گردآوری مطالب بپردازد و آثاری قابل بررسی است که در سال‌های1391 و 1392 انجام شده و در دوره قبل این جشنواره شرکت نکرده باشد.
هم‌چنین نسخه چاپی آثار پژوهشی باید تایپ شده و همراه لوح فشرده و دارای چکیده و مشخصات کامل شامل ‌عنوان اثر، نام و نام‌خانوادگی صاحب یا صاحبان، استان و شهر، سال تهیه‌ و شماره تماس باشد
 در بخش مقاله‌های پژوهشی نیز آثار باید حداکثر تا 8 هزار کلمه و با فونت BNazanin و سایز 14 باشد.
 برای شرکت در بخش کودک و نوجوان‌‌ اعضای مراکز کانون ضمن آزادی حق انتخاب موضوع، آثار باید بر گرفته از فکر و ایده و نگارش خودشان و با راهنمایی مربیان مراکز باشد.
در عین حال پژوهش‌های گروهی حداکثر 3 نفره  و از هر عضو نیز تنها یک اثر پذیرفته می‌شود.
 در این بخش آثار باید از دو گروه سنی کودک و نوجوان جداگانه پس‌ از بررسی اولیه  توسط مربی مرکز و کارشناس آموزش و پژوهش استان، حداکثر 15 اثر مورد تأیید با مشخصات عنوان اثر ، نام صاحب یا صاحبان اثر، گروه سنی، مقطع و پایه تحصیلی‌، استان و شهرستان مربوطه‌، نام مرکز، سال تهیه و شماره تماس ارسال شود.
همچنین آثار ارسالی، نباید گردآوریِ صرفِ مطالب (کتاب‌، نشریه‌، اینترنت) باشد و از توجه زیاد به ظاهر اثر پرهیز شود و نوع همکاری هر یک از اعضا در کارهای گروهی نیز مشخص شده باشد .
پژوهش‌گران و علاقه‌مندان تا اول آبان 92 فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه ششمین جشنواره هفته پژوهش کانون به نشانی: تهران، خیابان‌ فاطمی،‌خیابان ‌حجاب، ‌روبروی سازمان آب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کدپستی: 1415613144، مدیریت آموزش و پژوهش، دبیرخانه ششمین جشنواره هفته پژوهش ارسال کنند.
همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از جزئیات فراخوان به وب سایت:  www.kpf.ir مراجعه و یا سوال‌های خود را از طریق تماس با شماره تلفن‌های:88971379- 88971318- 88971336-021 و پست الکترونیکی:kanoon.pazhuhesh@yahoo.com با دبیر‌خانه ششمین جشنواره هفته پژوهش مطرح کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.kpf.ir/portal/note_info_t1613.php