مسوولان ارشد سازمان‌های فعال در عرصه‌ی کودک،  روبروی خبرنگاران می‌نشینند

مسوولان سازمان‌ها و نهادهای فعال در عرصه‌ی کودک و نوجوان در نشستی رسانه‌ای به تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک در ایران می‌پردازند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این نشست که صبح روز دوشنبه 8 مهر 1392 در تهران برگزار می‌شود، مسوولان ارشد این دستگاه‌ها دیدگاه‌های خود را پیرامون وضعیت حقوق کودکان و بهره‌مندی آنان از امکانات فرهنگی‌هنری و اجتماعی برای خبرنگاران رسانه‌های جمعی تبیین می‌کنند.
توجه به وضعیت کودکان در اسناد بالادستی کشور و اهمیت قایل‌شدن برای فراهم کردن امکانات مورد نیاز آنان از جمله دغدغه‌هایی است که این نشست تلاش می‌کند در حد زمان محدود خود به آن‌ها بپردازد.
حضور مسوولان ارشد چندین دستگاه و وزارت‌خانه و نهاد بین‌المللی به این نشست ابعاد گسترده‌تری می‌بخشد.
برنامه‌های هفته ملی کودک، امسال قرار است با همکاری مشترک بسیاری از سازمان‌ها و نهادهای فعال در عرصه کودک و با شعار «زنده باد کودکی»، «زنده باد زندگی» طی روزهای 15 تا 21 مهر در سراسر کشور برگزار شود.
برای حضور در نشست رسانه‌ای تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک، علاوه بر سیدصادق رضایی مدیرعامل کانون، تاکنون فاطمه قربان، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، سیدحامد برکاتی رییس اداره سلامت کودکان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، منیر صفی‌الدین نماینده دفتر یونیسف و مهتاب کرامتی سفیر حسن نیت یونیسف در ایران، محمد جعفریان رییس سازمان جوانان هلال احمر، حمیدرضا الوند مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی، حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا و سرهنگ محمد کریم خسروی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا، مظفر الوندی دبیر مجمع ملی حقوق کودک و محمد رضا دوست‌محمدی نایب رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی اعلام آمادگی کرده‌اند.
این نشست ساعت 10 صبح روز دوشنبه 8 مهر 1392 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.