تخفیف‌های‌ شورای نظارت به تولیدکنندگان اسباب بازی

شورای نظارت بر اسباب بازی در هفته ملی کودک به تولیدکنندگان و طراحان اسباب بازی بین 15 تا 25 درصد تخفیف می‌دهد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شورای نظارت بر اسباببازی اعلام کرده است در هفته ملی کودک (15 تا 21 مهر) به منظور گسترش و توسعه فرایند تولید داخلی اسباببازی و سرگرمی‌های کودکان و فرهنگ‌سازی در استفاده از هولوگرام ثبتی و تولیدی در سطح عرضه و فروش اسباببازی، 25 درصد در ثبت طرح اسباب‌بازی، 25 درصد در صدور مجوز تولید و 15 درصد در فروش هولوگرام ثبتی و تولیدی به متقاضیان تخفیف داده خواهد شد.
 متقاضیان استفاده از تسهیلات فوق می‌توانند در طول این هفته به غرفه شورا در نمایشگاه هفته ملی کودک یا دبیرخانه اصلی شورای نظارت بر اسباب‌بازی در تهران مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.
نمایشگاه هفته ملی کودک در مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون در خیابان حجاب برپا می‌شود  و دبیرخانه شورا در تهران، شهرک غرب‌، فاز 3، انتهای خیابان حسن سیف، روبروی کوچه 22، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان‌، واقع شده است.
جهت سهولت مراجعان، دفترچه راهنمای هر یک از موارد یاد شده و فرم‌های مربوطه در سایت دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی به آدرس www.toycouncil.com در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.