برنامه‌های ویژه هفته ملی کودک در هرمزگان

مدیرکل پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان فعالیت‌های هفته ملی کودک در این استان را تشریح کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سیدداود حسینی‌، شعار زنده باد کودکی، زنده باد زندگی را شعار ملی این هفته خواند و اظهار امیدواری کرد که امسال نیز همچون سال‌های قبل با اجرای برنامه‌های مفرح، این هفته را برای کودکان به یاد ماندنی کنیم.
حسینی هدف از برگزاری جشنواره‌های یک هفته با کانون را نیز معرفی فعالیت‌های کانون به کودکان و نوجوانان، والدین و مسوولان و اولیای تربیتی و همچنین ایجاد فضایی شاد و با نشاط برای کودکان و نونهالان دانست.
مدیرکل کانون استان هرمزگان برگزاری کارگاه‌های فرهنگی‌، هنری و ادبی متناسب با گروه سنی کودکان‌، نمایش فیلم، جنگ شادی بازدید مدارس خاص و روستاییان از جشنواره، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع‌های کارگاه تغدیه و بهداشت، کارگاه ادبیات کودک و نوجوان، اسباب بازی و نقش آن در رشد ذهنی کودک و تأثیرات اینترنت بر کودکان، کارگاه تربیت دینی فرزندان و همچنین کارگاه‌های هنری ویژه کودکان و والدین را از فعالیت‌های ویژه‌ی این هفته خواند.
حسینی همچنین اعلام کرد: با توجه به برگزاری کنگره امام سجاد علیه‌السلام در استان‌، کانون استان برنامه‌هایی را در این زمینه برنامه‌ریزی کرده است که امیدواریم زیربنا و آغازی برای شناخت بیشتر کودکان و نوجوانان استان از زندگی و شخصیت پربرکت آن امام گرامی باشد.