همه دستگاه‌ها به کانون پرورش فکری در برگزاری هفته ملی کودک کمک کنند

استاندار مازندران به مناسبت هفته‌ی ملی کودک گفت: در برنامه ریزی‌های کشور به نیازهای جدی کودکان توجه شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان‌، ربیع فلاح از هفته ملی کودک به عنوان یک اتفاق مبارک در این حوزه­ یاد کرد که به موجب آن هفته‌ی ملی کودک، جایگزین روز جهانی کودک شده است.
وی افزود: این هفته می‌تواند نقطه‌ی عطفی برای توجه و اهتمام بیش از پیش فعالان استان به قشر کودک محسوب شود.
استاندار مازندران، ضرورت و حساسیت توجه به کودکان و نوجوانان از مجرای برنامه‌ریزی‌های خرد و کلان کشور را مهم­ترین موضوعی عنوان کرد که صاحب‌نظران علمی و فرهنگی بدان اذعان دارند.
 وی بر این اساس، به عنوان یک وظیفه‌ی ملی، همه­‌ی مسوولان و مدیران اجرایی استان را به همیاری و مشارکت دربرنامه‌های هفته‌ی ملی کودک دعوت کرد.
فلاح تصریح کرد: باید همه دستگاه‌ها با تمام توان و همت خویش، از اجرای برنامه‌های ملی و استانی در خصوص این قشر آینده‌ساز میهن عزیز اسلامی‌مان حمایت و برای برپایی آن تلاش کنند.
 استاندار مازندران با تاکید بر نقش موثر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در حوزه‌ی کودک و نوجوان اظهار داشت: در هفته‌ی ملی کودک که از پانزدهم مهرماه آغاز می‌شود و به مدت یک هفته به طول خواهد انجامید، همراهی با مجموعه­‌ی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان سبب خواهد شد تا امر ارائه‌ی خدمات به جامعه‌ی کودک استان به نحو شایسته‌ای صورت پذیرد.
فلاح خاطر نشان کرد: همکاری دستگاه‌ها با مجموعه­‌ی کانون برای تحقق شعار ملی کودک در سال جاری با عنوان"زنده باد کودکی، زنده باد زندگی" نشانی از اعتقاد و باورمندی همه­‌ی کسانی است که به نسل آینده‌ساز ایران عزیز اسلامی‌مان ایمان داشته و می‌کوشند تا فردایی پربار را به فرزندان خویش هدیه دهند.