آموزش کودکان کرمانی در پارک‌ها

مدیرکل کانون کرمان از برپایی 15 کارگاه و 15 غرفه نمایشگاهی ویژه کودکان و نوجوانان در پارک مادرهم‌زمان با هفته ملی کودک خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مسعود گنجعلیخان حاکمی با اعلام این خبر گفت: هم‌سویی میان سازمان‌ها و نهادهای مؤثر و فعال در حوزه کودک و افزایش آگاهی جامعه نسبت به حقوق کودکان از جمله اهداف برگزاری هفته ملی کودک است که بر همین اساس در طول یک هفته بیش از 11 نهاد اجرایی و مرتبط در کرمان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در برگزاری هفته ملی کودک مشارکت و همکاری خواهند داشت.
وی با اشاره به این که در سال‌های گذشته هم‌زمان با روز جهانی کودک بسیاری از نهادها برنامه‌هایی را به صورت پراکنده انجام می‌دادند خاطرنشان کرد: همکاری نهادهای مختلف در برگزاری هفته ملی کودک فرصتی برای جلوگیری از موازی کاری، کاهش هزینه‌ها و بالا بردن کیفیت کار در حوزه کودک و نوجوان است.
گنجعلیخان حاکمی یادآور شد: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره فیلم کودکان به مدت یک هفته در سینما روباز پارک مادر برگزار و حدود 3 هزار لوح فشرده فرهنگی به عنوان جایزه به کودکان و نوجوانان اهدا خواهد شد.
مدیرکل کانون کرمان با اشاره به این که 50 نفر از کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در برگزاری هفته کودک فعالیت می‌کنند، اذعان داشت: با هماهنگی انجام شده با آموزش و پرورش روزانه بیش از 3هزار دانش‌آموز از فعالیت‌های کانون بهره‌مند خواهند شد.
هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهر ماه از ساعت هشت صبح تا 13 برای دانش‌آموزان مدارس و از ساعت 16 تا 20 برای عموم در پارک مادر شهر کرمان برگزار می‌شود.