آغاز به کار نمایشگاه هفته ملی کودک

نمایشگاه هفته ملی کودک با حضور 12 سازمان و نهاد اجرایی مرتبط با کودکان از روز 15 مهر میزبان کودکان و نوجوانان و همچنین علاقه‌مندان به کودکان است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این نمایشگاه از تاریخ 15 تا 21 مهر ماه برگزار می‌شود و علاوه بر بیش از 20 غرفه‌ای که کانون پرورش فکری برای میزبانی از کودکان و نوجوانان تدارک دیده است 12 سازمان دیگر نیز با ارایه‌ی برنامه‌های تخصصی ارگان خود و کودکان به این نمایشگاه رنگ و رویی دیگر داده‌اند.
سازمان حفاظت از محیط زیست با توجه به درخطر بودن منابع آب و محیط زیست برای جلب حمایت و آموزش در جهت حفاظت از منابع زیستی قرار است در این نمایشگاه غرفه داشته باشد.
همچنین سازمان بهزیستی یکی از سازمان‌های فعال در این نمایشگاه است که میزبان کودکان خواهد بود.
مدیرکل آموزش همگانی نیروی انتظامی از زیرمجموعه‌های معاونت اجتماعی پلیس یکی از غرفه‌های این نمایشگاه را دراختیار دارد که متناسب با وظیفه خود برنامه‌هایی را برای کودکان تدارک دیده است.
«غنچه‌های هلال احمر»، «وزارت علوم تحقیقات و فناوری»، «دانشگاه علوم پزشکی ایران»، «دانشگاه شهید بهشتی»، «سازمان یونیسف»، «انجمن بازی‌ها و ورزش‌های کودکان وزارت ورزش و جوانان»، «وزارت آموزش و پرورش» از دیگر غرفه‌داران این نمایشگاه هستند.
این نمایشگاه در محل مرکز آفرینشهای فرهنگیهنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب از ساعت 9 صبح آغاز به کار خواهد کرد.