گزارش‌های هفته ملی کودک، هرروز از رادیو کرمانشاه پخش می‌شود

گزارش برنامه‌های مختلف هفته ملی کودک، طبق هماهنگی به‌عمل آمده با صدای مرکز کرمانشاه، به صورت روزانه و به وسیله کارشناس روابط عمومی اداره کل کانون استان از رادیو پخش می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان‌،گزارش برنامه‌های مختلف هفته ملی کودک، به صورت روزانه ازصدای مرکز کرمانشاه به اطلاع عموم شنوندگان در سراسر استان خواهد رسید.
علیرضا حکمتی کارشناس روابط عمومی اداره کل کانون استان کرمانشاه، بااعلام این خبرافزود: با توجه به گستردگی برنامه‌هایی که برای هفته ملی کودک در استان کرمانشاه تدارک دیده شده است، سعی ما بر این است که این فعالیت‌ها و تلاش همکاران در کلیه‌ی مراکز استان، به اطلاع عموم مردم علاقه‌مند رسانیده شود.
"حکمتی"همچنین گفت: باهماهنگی انجام شده با واحدخبرصدای مرکز کرمانشاه، اخبارروزهای برگزاری هفته ملی کودک، به صورت روزانه و با همکاری مربیان پرتلاش اداره کل کانون استان کرمانشاه، اطلاع‌رسانی خواهد شد.
گفتنی است که این برنامه که از امروز با ارایه‌ی گزارش افتتاحیه‌ی هفته ملی کودک و پخش آن از سوی صدای مرکزکرمانشاه آغازشده، تا پایان برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی ادامه خواهد داشت.