هنوز برای بهترین‌های‌مان بهترین کارها را نکرده‌ایم

رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش گفت: بچه‌ها بهترین‌های ما هستند اما هنوز ما بهترین‌های‌مان را برای کودکان به کار نگرفته‌ایم و هنوز برای آن‌ها بهترین کارها را نکرده‌ایم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دکتر حجت‌الاسلام بهرام محمدیان که در مراسم جشن روز جهانی کودک در محل مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب حاضر شده بود ضمن بازدید از نمایشگاهی که برای کودکان در حال برگزاری است، گفت: ما هنوز خیلی کارها باید برای کودکان انجام بدهیم.
وی در پاسخ به این پرسش که خود شما چه کاری برای کودکان باید انجام می‌داده‌اید که موفق نشده‌اید توضیح داد: من همواره سعی کرده‌ام از کاغذ با جنس مرغوب تا رنگ مرغوب برای کارهای کودکان و نوجوانان تامین کنم اما در مواردی هم موفق نشده‌ام. حجت‌الاسلام محمدیان هم‌چنین در پاسخ به این سوال که چه مانعی بر سر راه این هدف‌تان - که می‌گویید باید بهترین کارها را برای بهترین‌های‌مان یعنی کودکان انجام دهیم - وجود داشته است گفت: گاهی تنگناهای مالی موجب شده برنامه‌های‌مان برای کودکان معطل بماند زیرا گاهی بزرگ‌ترها به چیزهایی غیر از کودکان توجه می‌کنند و آن مسایل برای‌شان بزرگ‌تر و مهم‌تر جلوه می‌کند.
 معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار امیدواری کرد با توجه به نام‌گذاری یک هفته ملی برای کودکان این شیوه نگاه به مسائل کودکان اصلاح شود. حجت‌الاسلام محمدیان پس از حضور در جشن جهانی روز کودک از نمایشگاهی که سازمان‌های مختلف برای کودکان برپا کرده بودند، شرکت کرد.