قدردانی مدیرعامل کانون از دست‌اندرکاران برگزاری هفته ملی کودک

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی نامه‌ای از همه‌ی دوست‌داران کودکان، مسوولان دستگاه‌های عضو کارگروه هفته ملی کودک، اعضای کارگروه کودک و نوجوان و فعالان این عرصه تجلیل کرد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سیدصادق رضایی در این تقدیر‌نامه برنامه‌ریزی برای رشد همه جانبه‌ی کودکان را از جمله مؤثرترین برنامه‌های رشد‌، تکامل و توسعه‌ی فرهنگی جامعه عنوان کرده و از همه کسانی که در هفته ملی کودک سعی کردند با برنامه‌ریزی دقیق لحظاتی شاد و پر بار را در خاطرات کودکان ایران زمین ثبت کنند و اهمیت دوره‌ی کودکی را به همگان بنمایانند، صمیمانه سپاس‌گزاری کرده است.
متن نامه قدردانی مدیرعامل کانون به این شرح است:
 
به‌نام آن‌که جان را فکرت آموخت
صدای کودکان صدای آشنای زندگی است
با عرض سلام و خدا قوت خدمت همه‌ی دوست‌داران کودکان "مسوولان محترم دستگاه‌های عضو کارگروه هفته ملی کودک و اعضای محترم کارگروه کودک و نوجوان و همکاران فعال در این عرصه".
از آن‌جا که برنامه‌ریزی برای رشد همه جانبه‌ی کودکان از جمله مؤثرترین برنامه‌های رشد‌، تکامل و توسعه‌ی فرهنگی جامعه محسوب می‌شود. بسیار خرسندیم که نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی با در اختیار داشتن نهادهای گوناگون، فرآیند انتقال و تعمیق دانش‌ها و بینش‌ها، هدایت گرایش‌ها و شکوفاسازی هماهنگ استعدادها و توانایی‌های کودکان و نوجوانان را وجهه‌ی همت خویش قرار داده است.
بر این اساس، بر خود لازم می‌دانم از همه بزرگواران و عزیرانی که در هفته ملی کودک سعی کردند با برنامه‌ریزی دقیق لحظاتی شاد و پر بار را در خاطرات کودکان ایران زمین ثبت کنند و اهمیت دوره‌ی کودکی را به همگان بنمایانند، صمیمانه سپاس‌گزاری کنم.
 
دست حق به همراه‌تان و دعای کودکان بدرقه‌ی زندگی‌تان
                                                                       و ایرانی سرافراز محصول تلاش‌تان باد
 
سیدصادق رضایی
    مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان