«کلبه دانایی» کتاب‌خانه‌‌ای موقت برای کودکان رامهرمز

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری شهرداری رامهرمز کتاب‌خانه «کلبه دانایی» ویژه‌ی کودکان و نوجوانان را در پارک «خانواده» این شهرستان راه اندازی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بهنوش باغبان‌باشی مربی مرکز فرهنگی‌هنری کانون رامهرمز در استان خوزستان در این‌باره هدف از برپایی این کتاب‌خانه موقت را توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در بین جامعه در هفته کتاب بیان کرد.
وی افزود: مربیان کانون در این مراسم با برپایی ایستگاه‌های کتاب‌خوانی و قصه‌گویی در فضای زیبای پارک، شرکت کنندگان را به عضویت در کتاب‌خانه‌ها و مطالعه کتاب تشویق می‌کنند.
این مربی فرهنگی اهدای کتاب از سوی شهروندان به این کتاب‌خانه را به منظور استفاده دیگر همشهریان یکی از برنامه‌های این کتاب‌خانه معرفی کرد و یادآور شد: «کلبه دانایی»  از 2 آذر کار خود را آغاز و به مدت یک هفته برپا خواهد بود و در صورت استقبال کودکان و نوجوانان این زمان تمدید خواهد شد.
باغبان‌باشی تصریح کرد: در آیین گشایش این کتاب‌خانه معاون فرماندار رامهرمز در جمع دانش‌آموزان و معلمان دبستان 22 بهمن در ارتباط با لزوم مطالعه کتاب و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی مطالبی را بیان کرد و به پاس ارج نهادن به خانواده شهدای، افتتاح کتاب‌خانه را به یکی از دانش آموزان خانواده شهدای سپرد.
کانون استان خوزستان دارای یک مرکز فرهنگی‌هنری ثابت در شهر رامهرمز است که در تمام طول سال خدمات خود را به کودکان این شهر ارایه می‌کند.
بیست و یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی دوم آذر 1392 به کار خود پایان داد.