مسوولان بخش‌های خبرگزاری‌ها و نشریه‌های استانی جشنواره مطبوعات منصوب شدند

مسوولان بخش‌های خبرگزاری‌ها و نشریه‌های استانی یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان حکم گرفتند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با حکم مدیرکل کانون استان مازندران عباس مهدوی به عنوان مسوول بخش نشریه‌های استانی و احمد مظفری به عنوان مسوول بخش خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان تعیین شدند.
دبیر جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان در احکام جداگانه‌ای با اشاره به تعهد و توانمندهای مهدوی و مظفری در عرصه‌ی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی حضور آنان را در تبیین اهداف و برنامه‌ها و همچنین ترغیب بیش از پیش مطبوعات استان به جشنواره موثر عنوان کرده است.
قاسم عزیززاده گرجی، ضمن سرعت بخشی در پی‌گیری‌های مورد نیاز و ایجاد تعامل‌ها و مکاتبه‌های به هنگام با مخاطبان، خواستار آن شد تا برای حضور گسترده‌ی کیفی و کمی رسانه‌ها در این جشنواره برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.
گفتنی است مهدوی، در حال حاضر مسوول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران است.
وی کارنامه‌ی درخشانی در حوزه‌ی رسانه دارد و همچنین به عنوان روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای در استان مازندران فعالیت می‌کند.
بر همین اساس مظفری در حال حاضر مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ساری و نایب رییس انجمن صنفی رسانه‌های مجازی استان مازندران بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی است.
وی با سابقه‌ی طولانی و موثر در عرصه‌ی روابط عمومی، پست کارشناسی و کارشناس مسوولی روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران را نیز در کارنامه‌ی کاری خود دارد.
یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان روز 8 اسفند در ساری برگزار می‌شود.