دریافت بیش از480 اثر توسط دبیرخانه‌ جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان

دبیر جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان از استقبال رسانه‌های کشور به این جشنواره خبر داد و گفت: تا 20 آذر بیش از 480 اثر به دبیرخانه‌ی این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، قاسم عزیزاده گرجی با بیان این مطلب افزود: در بخش مطبوعات و رسانه‌های مجازی سطح کشور، تاکنون، تعداد 421 اثر و در بخش نشریات داخلی کانون نیز 62 اثر به دبیرخانه رسیده است.
وی تصریح کرد: آثار رسیده به دبیرخانه در سه بخش فنی و حرفه‌ای، موضوعی و بخش آزاد مورد داوری قرار خواهد گرفت.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران خاطر نشان کرد: این جشنواره با هدف معرفی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر در زمینه کودکان و نوجوانان در مطبوعات، نشریّات علمی و تخصّصی، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی فعّال سراسر کشور شکل گرفته است.
گرجی با اشاره به استقبال رسانه‌ها از این جشنواره، مهلت تمدید جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان را تا 30 دی عنوان کرد و اظهار داشت: جشنواره سراسری مطبوعات و خبرگزاری‌ها و رسانه‌‌های مجازی کودک و نوجوان، اسفند ماه امسال در ساری برگزار می‌شود.
مازندران، نخستین‌بار میزبان یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات و نخستین جشنواره رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان کشور شده است.
گفتنی است: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت در این جشنواره به نشانی اینترنتی kpf-mazandaran.ir مراجعه کنند.