ایلام میزبان پنجمین جشنواره سراسری «نشریه‌نگاری» رضوی شد

پنجمین جشنواره سراسری نشریه‌دیواری کاغذی و الکترونیکی رضوی در سال 93 برای اولین بار به میزبانی کانون استان ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، جشنواره نشریه‌دیواری کاغذی و الکترونیکی رضوی در 4 دوره گذشته توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزار شد.
مخاطبان در بخش نشریات کاغذی در گروه‌های سنی (10 تا 16 سال) و در بخش نشریات الکترونیکی (13 تا 17 سال) می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.
هم‌چنین در این فراخوان به موضوع‌هایی از جمله شرایط شرکت در این جشنواره، تقویم زمانی و جوایز برگزیدگان اشاره شده است.
آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نشریه‌دیواری کاغذی و الکترونیکی رضوی که به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، 20 مرداد سال 1393 اعلام شده است.
بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان به حضور در جشنواره سراسری نشریه دیواری کاغذی و الکترونیکی رضوی در ایلام می‌توانند آثار خود را به نشانی ایلام، میدان امام خمینی، جنب بانک ملی، اداره کل کانون استان ایلام دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
در عین حال علاقه‌مندان می‌توانند تازه‌ترین اتفاق‌های این جشنواره را در بخش ویژه پایگاه خبری کانون ایلام پی‌گیری کنند.
این رویداد یکی از 8 جشنواره‌ی بین‌المللی و ملی است که توسط کارگروه کودک و نوجوان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) با مسوولیت کانون برگزار خواهد شد.
کانون در همین دوره میزبانی 8 جشنواره استانی را نیز بر عهده دارد.
هم‌چنین 15 استان دیگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز میزبان جشن‌های دهه کرامت خواهند بود.
فراخوان این جشنواره‌ها با هدف اطلاع‌رسانی به مخاطبان و علاقه‌مندان به صورت کامل همراه با فایل‌های تصویری و متنی بر روی پایگاه خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.irمنتشر خواهد شد.