انتشار پوستر سی‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب توسط کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر

پوستر سی‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طراحی و منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این پوستر که طراحی آن را کوروش پارسانژاد سرپرست گرافیک کانون بر عهده داشته است، حضور نوجوانان در راه‌پیمایی 22 بهمن را با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی(ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری به تصویر کشیده شده است.
به گفته محسن حموله جانشین کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی قرار است این پوستر در تمامی مراکز فرهنگی ‌هنری، مراکز آموزشی کانون زبان ایران و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که نزدیک به 1000 مرکز است، توزیع و نصب شود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام به مسوولان کمیته‌های استانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، با هماهنگی مسوولان شهری نسبت به نصب بنرهایی از طرح این پوستر در مسیر راه‌پیمایی 22 بهمن در سراسر کشور اقدام خواهد شد. 
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون گفت: این پوستر برای اعضای کمیته کودک و نوجوان همچون اداره کل امور کودکان سازمان بهزیستی، معاونت فرهنگی کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، انتشارات مدرسه و گروه‌های کودک و نوجوان شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز ارسال خواهد شد.
وی با بیان این‌که هم اکنون برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان در دست تدوین است، یاد‌آور شد: امسال نیز کودکان و نوجوانان می‌توانند با حضور در مراکز کانون از برنامه‌های شاد و مفرح این کمیته در سراسر کشور استفاده کنند.
گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی را برعهده دارد.