تاکید امام جمعه زنجان بر اهمیت تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان

امام جمعه زنجان تاکید کرد که اگر بخواهیم در آینده شاهد کشوری سرشار از موفقیت و پیشرفت باشیم باید به تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان بها دهیم.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در دیدار با جمعی از اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان ضمن گرامی‌داشت سا‌ل‌روز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: زیبایی‌ها از آن کودکان است و نقش ما با بالا بردن سطح آگاهی و دانایی آن‌ها می‌توانیم این زیبایی‌ها را افزایش دهیم.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان اضافه کرد: با توجه به این‌که مقام معظم رهبری نگاه ویژه‌ای به مسایل کودکان و نوجوانان و تعالی جامعه و بالندگی نسل جوان دارند باید تلاش کنیم در کنارآگاهی و دانایی کودکان به تعلیم و تربیت آنها نیز توجه شود.
آیت‌الله خاتمی که در دفتر خود پذیرای میهمانان کانون بود همچنین با اشاره به ایام دهه فجر و دور کردن سلطه بیگانگان از کشور و پیشرفت‌های علمی یادآور شد:  همان‌طور که تاکنون تحولات و پیشرفت‌ها از نسلی به نسل دیگر ادامه پیدا کرده نسل‌های آینده نیز باید پرتلاش‌تر ادامه دهنده این راه باشند.
در ابتدای این نشست غلامحسین نظری مدیر کل کانون زنجان ضمن تبریک ایام‌ا...دهه فجر و سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی به معرفی مراکز فرهنگی‌هنری کانون و فعالیت‌های آن پرداخت و در زمینه اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی، فضاسازی و برنامه‌هایی که در قالب‌های مختلف  فرهنگی و هنری در مراکز کانون اجرا می‌شود، گزارشی ارایه کرد.