نشریه روزانه‌ی جشنواره فیلم کودکان برای کودکان در دستان تماشاگران

اولین شماره از ویژه‌نامه‌ی روزانه‌ی هفتمین جشنواره ملی فیلم کودکان برای کودکان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین منتشر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این شماره از نشریه که به صورت تمام رنگی چاپ و منتشر شده حاوی مطالبی خواندنی از زبان مسوولان و دست‌اندرکاران جشنواره به همراه تصاویری زیبا از دوره‌های پیش و این جشنواره است.
در عین حال در صفحه اول این نشریه صحبت‌هایی از طیب ملکی‌پور دبیر جشنواره، مرتضی روزبه استاندار قزوین و دکتر محمدرضا سنگری عضو هیئت مدیره کانون در زمینه اهمیت فیلم‌ و فیلم‌سازی در حوزه کودکان به چاپ رسیده است.
 در ادامه محمد باقر آدوسی معاون فرهنگی و حسین موذن مدیر آفرینش‌های هنری و تئاتر کانون در زمینه ضرورت برگزاری این‌گونه برنامه‌ها برای کودکان و نوجوانان مطالبی را ارایه کرده‌اند.
 بیان نظرات و دیدگاه‌های دیگر کارشناسان و پیشکسوتان هنری کانون و معرفی برخی فیلم‌هایی که در روزهای جشنواره به نمایش در خواهد آمد به همراه گزارشی از کارگاه‌های فیلم‌سازی که در حاشیه جشنواره برگزار می‌شود از دیگر بخش‌های این ویژه‌نامه است.
در همین حال پیش شماره این ویژه‌نامه نیز یک روز قبل از آغاز جشنواره چاپ و منتشر شده بود که در صفحه اول آن مطلبی از مقام معظم رهبری درباره اهمیت فیلم‌سازی به چاپ رسیده است.
گفت‌وگو با مدیرکل کانون قزوین و دبیر جشنواره، نقل قول از کارشناس حراست کانون قزوین و گفت‌وگوی کوتاه با مدیرآفرینش‌های هنری و تئاتر کانون مطالب پیش‌شماره نشریه بود.
ارایه جدول نمایش فیلم‌ها در 3 سالن سینمای قزوین و  زمان و محل برپایی کارگاه‌های  آموزشی به همراه پوستر جشنواره از دیگر بخش‌های این ویژه‌نامه بود.
 گفتنی‌است این نشریه به همت واحد آفرینش‌های ادبی کانون استان قزوین به صورت روزانه در ایام برگزاری جشنواره منتشر می‌شود.