جشنواره رضوی کانون فراخوان داد

جشنواره ملی ویژه‌ی کودک و نوجوان در دوازدهمین جشنواره امام رضا(علیه‌السلام) با هشت موضوع به صورت متمرکز و با شیوه‌ای متفاوت در معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان جشنواره دوازدهم رضوی به منظور ایجاد فرصت مساوی در تمامی استان‌ها، در معاونت فرهنگی کانون فعالیت خود را آغاز کرد.
بر همین اساس، فراخوان جشنواره با عنوان‌های «داستان کوتاه و خاطرات زیارت رضوی»، «نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیکی رضوی»، «قصه‌گویی بین‌المللی رضوی»، «تحقیق و پژوهش رضوی»، «نمایش عروسکی رضوی»، «عکاسی رضوی»، «نقاشی رضوی» و «شعر رضوی» منتشر شد.
در این فراخوان بر نکاتی همچون توجه به رسالت اصلی کانون، برنامه‌ریزی تربیتی، فرآیند محور بودن فعالیت، توجه به گروه سنی مخاطبان و مشارکت اختیاری و حضور مشتاقانه‌ی اعضای مراکز فرهنگی هنری در فعالیت‌های رضوی تأکید شده است.
محسن فضلی سرپرست معاونت فرهنگی کانون پیشتر تاکید کرده بود علاوه بر اجباری نبودن مشارکت اعضای کانون، در این دوره هیچ استانی میزبان جشنواره‌های رضوی نخواهد بود و تمامی این جشنواره‌ها از سوی دبیرخانه مرکزی در تهران برنامه‌ریزی، هدایت و اجرا می‌شود.
فراخوان این جشنواره ملی رضوی با هشت موضوع بر روی پایگاه خبری کانون به نشانی  kanoonnews.ir قرار دارد و در عین حال به تدریج نیز اعلام خواهد شد.
بر اساس این گزارش، آخرین مهلت ارسال آثار در هر فعالیت به دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان 15 مرداد تعیین شده و این آثار از 16 تا 30 مرداد سال 93 داوری و انتخاب می‌شود.
همچنین اسامی برگزیدگان از اول تا چهارم شهریور سال 93 به استان‌ها اعلام و در عین حال مراسم و نمایشگاه آثار برگزیدگان در دهه کرامت تنها در تهران برگزار خواهد شد.
دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان در تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده است.
گفتنی است شماره تلفن 88967421 ، نمابر 88967414 و رایانامه dmf@kanoonparvaresh.com نیز برای ارتباط با دبیرخانه در نظر گرفته شده است.

فراخوان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام)