پنجمین جشنواره‌ی نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیکی رضوی فراخوان داد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراخوان پنجمین جشنواره‌ی سراسری نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیکی رضوی را منتشر کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بر اساس اعلام دبیرخانه مرکزی جشنواره‌های موضوعی کارگروه کودک و نوجوان، محورهای این بخش شامل «معرفی شخصیت امام رضا (علیه‌السلام)»، «منسوبین و خانواده‌ی آن حضرت»، «آداب و رسوم مردم در مناطق مختلف درباره‌ی استقبال و بدرقه‌ی زائر»، «حرم مطهر امام (علیه‌السلام)» و سایر موارد مرتبط با آن مشخص شده است.
در عین حال، در بخش نشریات کاغذی شرایط گروه‌های سنی شرکت کننده شامل گروه سنی اول (10 تا 12 سال)، گروه سنی دوم (13 تا 15 سال) و گروه سنی سوم (16 تا 17 سال) و در بخش نشریات الکترونیکی شامل گروه سنی اول (13 تا 15 سال( و گروه سنی دوم (16 تا 17 سال) است.
بر اساس این فراخوان، آخرین مهلت ارسال فرم مشخصات شرکت‌کنندگان و اعلام آدرس اینترنتی نشریات الکترونیکی 15 مرداد 1393 و اعلام اسامی برگزیدگان یکم تا چهارم شهریور 1393 خواهد بود.
بر همین اساس، در بخش نشریات کاغذی در نظر گرفتن محتوای مطالب، متناسب با سن ارایه‌کنندگان و مخاطبان، تنوع محتوای نشریه شامل معرفی شخصیت، سرزمین، کتاب، شعر، داستان، حکایت، جدول، گفت وگو و نیز عنوان نشریه، کوتاه، خلاق، بامعنا و متناسب انتخاب شود.
هم‌چنین براساس این فراخوان، در بخش نشریات الکترونیکی استفاده از عکس، موسیقی، موارد بصری، جنبه‌های فنی و طراحی رایانه‌ای مرتبط با موضوع و مطالب درج شده در نشریه بلامانع است. قالب نشریه‌ می‌تواند online و offline باشد.
جشنواره‌ رضوی کانون امسال با 8 موضوع به صورت متمرکز و از سوی دبیرخانه‌ی مرکزی آن در تهران برگزار و داوری می‌شود.
گفتنی است شماره تلفن 88967421، نمابر 88967414 و رایانامه dmf@kanoonparvaresh.com  نیز برای ارتباط با دبیرخانه در نظر گرفته شده است.
 پنجمین جشنواره نشریه نگاری کاغذی و الکترونیکی رضوی