دومین جشنواره سراسری شعر کودک و نوجوان رضوی فراخوان داد

کارگروه کودک و نوجوان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) فراخوان دومین دوره شعر رضوی را منتشر کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بر اساس این فراخوان شاعران کودک و نوجوان در 3 گروه سنی (7 تا 10)، (11 تا 13) و (14 تا 17) سال می‌توانند آثار خود را با موضوع امام رضا (علیه‌السلام) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
بر همین اساس هر کودک یا نوجوان می‌تواند تا 3 اثر که تاکنون در مسابقه یا جشنواره‌های دیگری شرکت نداشته را بدون محدودیت قالب شعری تا 15 مرداد 93 به رایانامه دبیرخانه به نشانی dmf@kanoonparvaresh.com  ارسال کند.
در عین حال آثار باید از تازگی و نگاه نو برخوردار باشد و درصورتی که خارج از گروه‌های سنی اعلام شده باشد یا مشخص شود اثر کودک و نوجوان نیست یا به نوعی ردِ پا و نگاه مربیان و بزرگ‌سالان در آن باشد از داوری حذف خواهد شد.
زمان داوری آثار 1 تا 4 شهریور است و به 8 اثر برگزیده در هر گروه سنی جوایزی شامل نشان رضوی جشنواره، لوح تقدیر و کمک هزینه‌ی سفر زیارتی مشهد مقدس اهدا می‌شود و آثار برتر در کتاب دوازدهمین جشنواره‌ی رضوی سال  93 نیز به چاپ خواهد رسید.
گفتنی است جشنواره‌های رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امسال به صورت متمرکز و از سوی دبیرخانه‌ی مرکزی آن در تهران برگزار و داوری می‌شود.
هم‌چنین شماره تلفن 88967421 و نمابر 88967414 نیز برای ارتباط با دبیرخانه در نظر گرفته شده است.

 فراخوان دومین دوره شعر رضوی