تحقیق و پژوهش نوجوانان با موضوع رضوی

فراخوان چهارمین دوره تحقیق و پژوهش رضوی ویژه نوجوانان از سوی کارگروه کودک و نوجوان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) منتشر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محورهای موضوعی این رقابت شامل رفتار، منش و اخلاق، علم و زندگی سیاسی امام رضا(علیه‌السلام)، تاریخچه‌ی معماری بارگاه و حرم مطهر رضوی، هنر و فرهنگ رضوی در ایران و سایر موضوع‌های مرتبط با امام رضا(علیه‌السلام) می‌شود.
بر اساس این فراخوان پژوهش‌گران نوجوان در گروه‌های سنی «د، هـ» (12 تا 17 سال) می‌توانند آثار خود را با موضوع امام رضا (علیه‌السلام) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
بر همین اساس هر شرکت کننده می‌تواند به هر دو روش (جزوه‌ی چاپ شده و لوح فشرده) آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.
رقابت کنندگان تا 15 مرداد سال 1393 فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و اسامی برگزیدگان یکم تا چهارم شهریور 1393 هم‌زمان با دهه کرامت اعلام خواهد شد.
گفتنی است جشنواره‌های رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امسال به صورت متمرکز و از سوی دبیرخانه‌ی مرکزی آن در تهران برگزار و داوری می‌شود.
هم‌چنین شماره تلفن 88967421 و نمابر 88967414 نیز برای ارتباط با دبیرخانه در نظر گرفته شده است.
 فراخوان جشنواره تحقیق و پژوهش رضوی