کرمانشاهی‌ها برای شرکت در جشنواره رضوی آماده می‌شوند

اعضای فعال مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در بخش نمایش‌نامه‌خوانی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) شرکت می‌کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، موسیقی این نمایش‌نامه‌خوانی نیز به صورت خلاق و زنده توسط اعضا اجرا می‌شود.
بر این اساس، «رضا موزونی» مدیر کل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر اظهار داشت‌: با ارسال فراخوان‌ جشنواره رضوی، مربیان و اعضای مراکز کانون استان، با استفاده از تجربه‌ی حضور در جشنواره های سال‌های گذشته، برای شرکت در این جشنواره نیز آماده می‌شوند.
بر اساس این گزارش فراخوان جشنواره ملی رضوی در حوزه‌ی کودک و نوجوان با 8 موضوع «داستان کوتاه و خاطرات زیارت رضوی»، «نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیکی رضوی»، «قصه‌گویی رضوی»، «تحقیق و پژوهش رضوی»، «نمایش عروسکی رضوی»، «عکاسی رضوی»، «نقاشی رضوی» و «شعر رضوی» منتشر شده و بر روی پایگاه خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir  قرار دارد.
دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان این جشنواره در تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده است.
 گفتنی است شماره تلفن 88967421 ، نمابر 88967414 و رایانامه
dmf@kanoonparvaresh.com نیز برای ارتباط با دبیرخانه در نظر گرفته شده است.