ویژه برنامه‌های کانون آذربایجان‌غربی در دهه کرامت

ویژه‌برنامه‌های دهه‌ی کرامت با طنین انداز شدن هم‌زمان صلوات خاصه امام رضا (علیه‌السلام) توسط اعضا در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی آغاز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ویژه‌ برنامه‌های دهه‌ی کرامت با زمزمه‌ی صلوات خاصه‌ی امام رضا (علیه‌السلام) در مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه با حضور سرپرست و کارکنان اداره کل کانون استان در کنار اعضا و تمامی مراکز فرهنگی، هنری و ادبی کانون در ارومیه و شهرستان‌ها آغاز شد.
بر همین اساس ویژه‌برنامه‌های این ایام با اجرای 20 عنوان فعالیت در قالب نمایشگاه‌ها و ایستگاه‌های مختلف در مراکز کانون استان اجرا خواهد شد.
نمایشگاه «10 وادی تا خراسان»، اجرای نمایش عروسکی «مسیر سبز»، پخش تمامی فیلم‌های پویانمایی تولید شده با موضوع امام رضا (علیه‌السلام) در مراکز کانون، تجلیل از هم‌نامان امام هشتم (علیه‌السلام) و کریمه‌ی اهل بیت حضرت معصومه(س)، قصه‌گویی، کارگاه‌های ادبی، سفال و نقاشی و خوانش نیایش‌نامه‌ توسط اعضا، از جمله برنامه‌های اجرایی در دهه‌ی کرامت خواهد بود.
هم‌چنین برگزاری جشن ویژه‌ی دهه‌ی کرامت و تقدیر از برگزیدگان استانی جشنواره‌ی امام رضا (علیه‌السلام) و برپایی نمایشگاه آثار تولید شده برای دوازدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) از دیگر ویژه‌برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام ‌در مراکز استانی است.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کارگروه کودک و نوجوان دوازدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا ع را با 8 موضوع داستان کوتاه و خاطرات زیارت، قصه‌گویی بین‌المللی، نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیک، تحقیق و پژوهش، نمایش عروسکی، عکاسی، نقاشی و شعر رضوی بر عهده دارد.