آثار رضوی کودکان و نوجوانان استان یزد نمایشگاه شد

نمایشگاهی از آثار ارسالی به دبیرخانه‌ی استانی جشنواره‌ی کودک و نوجوان رضوی، هم‌زمان با دهه‌ی کرامت، طی روزهای نهم، دهم و یازدهم شهریورماه در محل گالری مجتمع فرهنگی هنری کانون یزد، دایر شده است.

 به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از مجموع آثار رسیده به دبیرخانه‌ی استانی جشنواره‌‌‌ی کودک و نوجوان رضوی کانون استان یزد، منتخبی از این آثار اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون، در پنج موضوع عکاسی، نشریه دیواری، نقاشی، ادبی و تحقیق و پژوهش در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت. 
20 اثر عکس، 17 اثر نشریه دیواری، 41 اثر نقاشی، 70 اثر ادبی و 5 اثر تحقیق و پژوهش اعضای کانون استان یزد، در نمایشگاه آثار جشنواره‌ی کودک و نوجوان رضوی به نمایش گذاشته می‌‌شود.
این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ و سیره‌ی رضوی و ترغیب و آشنایی اعضای کانون نسبت به فرهنگ اسلامی و  توانمندی فرهنگی، هنری و ادبی اعضا در قالب و فرم یک فعالیت مذهبی در سطح مراکز برپا خواهد شد.
جشنواره‌‌‌ی کودک و نوجوان رضوی، هم‌زمان با دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه السلام) و به مناسبت دهه کرامت در مراکز فرهنگی و هنری کانون سراسر کشور در حال اجرا است.