هفته ملی کودک فرصتی برای توجه بیشتر به کودکان

معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری در اولین نشست ستاد بزرگ‌داشت هفته ملی کودک این رویداد مهم را فرصتی برای توجه بیشتر به این قشر جامعه دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، خدابخش مرادی در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گفت: نسل آینده ما اگر امروز خوب پرورش پیدا نکند وابسته خواهد بود، و نسل وابسته نمی‌تواند استقلال، اثر بخشی و پویایی داشته باشد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: اگر به دنبال نسلی شاداب، آموزش دیده و پرورش یافته در آینده هستیم باید امروز به فکر پرورش کودکان باشیم.
مرادی با بیان انتظارات خود از دستگاه‌های فرهنگی یادآور شد: تمامی سازمان‌ها به ویژه نهادهای فرهنگی باید توجه و اهتمام بیشتری به این امر داشته باشند.
وی با اشاره به آموزش‌های لازم برای فرزند پروری در جامعه خاطرنشان کرد: در این بخش، آموزش خانواده‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که نداشتن آگاهی‌ لازم در این زمینه موجب افزایش هزینه‌هایی در سبد خانوارها می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در این زمینه با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تعامل و همکاری داشته باشند. 
خدابخش مرادی با اشاره به اهمیت نشاط و شادابی در جامعه افزود: باید شادابی را به جامعه تزریق کرد و از شاد بودن مردم هراس نداشته باشیم و می‌توان این شادابی را از طریق کودکان به خانواده‌ها و جامعه منتقل کرد.
وی گفت جامعه پویا، توسعه یافته و تحول‌خواه باید شاداب باشد چرا که جامعه ساکن و در هم تنیده هیچ وقت به پیشرفت نخواهد رسید.
معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد، رویدادها روی رفتارها و آموزه‌های فکری اثرگذار بوده پس باید آموزش شادابی و نشاط را به شکل منطقی همراه با آموزه‌های دیگر به کودکان منتقل کنیم تا نسل آینده‌ی پرورش یافته‌ای داشته باشیم.
وی افزود: نسل آینده مسوولیت‌های بزرگی در ایران خواهند داشت که فقط بخش کوچکی از آن را ما انجام داده‌ایم و تکمیل آن با نسل آینده خواهد بود.