حضور فعال ده‌ها نهاد و سازمان در جشنواره کودک

درجشنواره امسال هفته‌ی ملی بیش از ده‌ها نهاد و سازمان مرتبط با حوزه کودک ونوجوان؛ تشکل‌های مردم‌ نهاد و متولیان این حوزه، حضور دارند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مناف یحیی‌پور، دبیر جشنواره روز جهانی کودک، با اعلام این خبر گفت: در این جشنواره بزرگ به مدت یک هفته در سه سالن بزرگ با برنامه‌های مختلف و جذاب منتظر کودکان و خانواده‌های آن‌ها هستیم.
وی از کارگاه‌های آموزشی به عنوان دیگر برنامه‌های این جشنواره یاد کرده و گفت: در این نشست‌ها که به دو صورت میزگرد و سخنرانی برگزار می‌شود، کارشناسان، متخصصان و مسوولان متولی امر کودکان، نمایندگان مجلس و... با یک‌دیگر به بحث و تبادل‌نظر درخصوص مسایل و مشکلات گریبان‌گیر کودکان، راه‌کارها، آسیب‌ها و شیوه برخورد با کودکان و ارایه آخرین دست‌آوردهای علمی و تحقیقاتی جهان در بخش کودکان خواهند پرداخت.
وی با ذکر این‌که در یکی از این نشست‌های 14‌گانه، مدیرعامل کانون با کودکان به گفت‌و‌گو می‌پردازد گفت: در جشنواره امسال بیش از30‌‌نهاد و سازمان مانند هلال‌احمر، آموزش‌ و پرورش ، آموزش شهروندی شهرداری تهران، راهنمایی و رانندگی و... حضوری فعال دارند.