کمیته سه جانبه‌ای مسایل کودکان را پی‌گیری می‌کند

رئیس فراکسیون کودک مجلس شورای اسلامی از فعالیت کمیته‌ای با حضور مسوولان وزارت آموزش و پرورش، مجلس شورای اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای رفع مشکلات و مسایل نسل نونهال جامعه خبر داد.

قاسم جعفری در گفت‌و‌گو با اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: مجلس اراده جدی برای این کار دارد. چون فرهنگ و تمدن اسلامی ما این درس را به ما می‌دهد که بهترین‌ها را برای فرزندان این ملت مهیا کنیم .
وی تاکید کرد: تعامل بین دستگاهی و ارتباط با متولیان امور کودکان در حوزه‌های مختلف اعم از آموزش و پرورش، شهرداری، بهزیستی، دادگستری، صدا و سیما و وزارت‌خانه‌هایی مثل وزارت کار و رفاه اجتماعی از برنامه‌های ماست و این کار از سال گذشته کلید خورده است .
رییس فراکسیون کودک مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته کار مجلس در این زمینه کار اجرایی نیست اما می‌تواند ریل‌گذار این حرکت باشیم و با تدوین مجموعه قوانینی این خواست عمومی را محقق کنیم. برهمین اساس ما از همه سازمان‌های دولتی و غیر دولتی که در زمینه حقوق کودکان به معنای عام آن فعالند درخواست می‌کنیم با تدوین طرح‌های مختلف خود در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... ما را در این زمینه یاری کنند.