حمایت مجلس از طرح‌هایی که به بهبود وضعیت کودکان منتهی شود

رییس فراکسیون کودک مجلس شورای اسلامی از همه سازمان‌های دولتی و نهادهای وابسته به آن‌ها خواست تا طرح‌ها و برنامه‌هایی را که موجب ارتقا و بهبود وضعیت کودکان و نوجوانان می‌شوند به مجلس ارایه دهند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، قاسم جعفری تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی در صدد بهبود وضعیت سلامت و زندگی کودکان است و در این راستا از هر پیشنهاد خوبی استقبال می‌کند.
وی با یادآوری حضور خوب هنرمندان و افراد سرشناس به منظور ساماندهی بهتر به وضعیت کودکان و بهبود هر چه بیشتر شرایط آنان تصریح کرد: امروز ما در شرایطی هستیم که خوشبختانه بسیاری از افراد سرشناس با ظرفیت‌های بالا در صددند تا با ورود تخصصی بسیاری از نابهنجاری‌ها را به خصوص در مورد کودکان و نوجوانان حل و فصل کنند و برای حل مشکلات آنان مثل مشکلات کودکان کار و خیابان با تمام توان وارد عمل شوند.
رییس فراکسیون کودک مجلس شورای اسلامی گفت: البته  تعامل بین دستگاهی و ارتباط با متولیان امور کودکان در حوزه‌های مختلف اعم از آموزش و پرورش، شهرداری، بهزیستی، دادگستری، صدا و سیما و وزارت‌خانه‌هایی مثل وزارت کار و رفاه اجتماعی شرط موفقیت در این کار است که ما از سال گذشته این تعاملات و ارتباطات را شروع کرده‌ایم.
قاسم جعفری پیش‌تر از فعالیت کمیته‌ای با حضور سازمان‌هایی مانند معاونت پرورشی و معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای رفع مشکلات و مسایل نسل نونهال جامعه خبر داده بود.