کتاب برگزیده آثار جشنواره‌ رضوی رونمایی می‌شود

برپایی جشنواره‌ رضوی و ارایه برترین‌های آن‌ها در نمایشگاه‌های مختلف از جمله در نمایشگاه «هفته ملی کودک» می‌تواند به ایجاد ایده‌های تازه در حوزه فعالیت‌های دینی کمک کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، معصومه باقری کارشناس مسوول معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان این مطلب گفت: در این نمایشگاه آثار برتر جشنواره رضوی کانون در معرض دید و قضاوت عموم بازدید کنندگان قرار گرفته و اکثر آنان بر بالا بودن سطح کیفی آثار اذعان داشتند.
کارشناس مسوول معاونت فرهنگی کانون تصریح کرد: در این نمایشگاه برخی از آثار مثل قصه‌گویی، نمایش‌نامه خوانی و نمایش‌های عروسکی که قابلیت چاپ ندارند، در نمایشگاه به صورت دیجیتال نمایش داده می‌شود.
وی تاکید کرد: در نمایشگاه «هفته ملی کودک» 168 اثر برگزیده کارگروه کودک و نوجوان جشنواره رضوی در 12 بخش ارایه شده است و به طور مشخص در بخش نقاشی 24 اثر در سه گروه سنی و در هر گروه 8 اثر وجود دارد. همچنین در بخش عکاسی 17 اثر، نشریات دیواری 7 اثر و در بخش شعر 12 اثر برگزیده بخش کودک و نوجوان دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در کنار داستان‌های کودک، خاطرات زیارت بچه‌ها، نمایش‌نامه‌ها و پژوهش‌های رضوی در معرض دید عموم قرار دارد.
باقری افزود: بناست با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام آثار برگزیده بخش کودک و نوجوان یازدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی که در قالب کتابی با عنوان «آهوانه» منتشر شده است روز پنج‌شنبه 24 مهر در جلسه‌ی کارگروه کودک و نوجوان جشنواره رضوی در سالن کوثر هتل الغدیر مشهد رونمایی شود.