فعالیت‌های کانون در هفته‌ی ملی کودک معرفی شد

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با برپایی 26 غرفه فعالیت‌های مراکز کانون را جشنواره هفته‌ی ملی کودک عرضه کرده است.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نسرین سجادیان مسوول اجرایی نمایشگاه کودک کانون استان تهران با اعلام این مطلب گفت: این غرفه‌ها در 5 بخش هنری، فرهنگی، علمی، اسلامی و ادبی برپاشده و به منظور تشویق کودکان به کتاب‌خوانی در وسط سالن برگزاری نمایشگاه کتاب‌خانه‌ای نمادین هم طراحی شده است که از کودکان به صورت رایگان ثبت‌نام می‌کند.
وی گفت که در نمایشگاه هفته ملی کودک به بازدید کنندگان کودک و نوجوان هدیه رایگان هم داده می‌شود.
سجادیان استقبال بازدید کنندگان از آثار برگزیده دوسالانه بین‌المللی نقاشی تهران را بسیار چشم‌گیر دانست و یادآور شد که تاکنون بیش از هزاران کودک از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند.
وی افزود: فیلم و انیمیشن‌های تولیدی کانون در این نمایشگاه و سایر مراکز و مجتمع‌های کانون در سراسر کشور در هفته ملی کودک به طور رایگان به اکران عموم می‌رسد و در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌‌هنری واقع در خیابان حجاب تهران اجرای سرود گروه‌های برگزیده و نمایش‌های کودکانه در سالن غدیر برگزار می‌شود.
وی همچنین از اهدای جوایز برگزیدگان مسابقه نقاشی بین‌المللی تهران با حضور سفرای کشور‌های مختلف در 22 مهر خبر داد.
سجادیان افزود: در راهروی عبوری قبل از ورودی نمایشگاه 4 کارگاه تعبیه شده است که کودکان را به فعالیت‌های هنری تشویق می‌کند و به کودکان به رسم یادبود هدایایی اهدا می‌شود.