ساخت مجتمع فرهنگی کودکان در دستور کار استانداری کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت مجتمع فرهنگی‌هنری کودکان و نوجوانان این استان را در دستور کار قرار داده و در اعتبارات سال آینده پیش‌بینی خواهیم کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دکتر سیدموسی خادمی در دیدار اعضا، مربیان و کارکنان کانون کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره 2 استانداری با تبریک عید غدیر و هفته ملی کودک افزود: اعتبارات سال 1393 پایان و توزیع شده ولی در اعتبارات سال 94 ساخت مجتمع فرهنگی‌هنری برای کودکان و نوجوانان این استان را در نظر خواهیم گرفت.
وی اظهار داشت: کانون پرورش فکری ابتدا زمین ساخت این مجتمع را در نظر گرفته و مسایل مربوط به آن را حل کند تا در سال آینده ساخت این مجتمع آغاز شود.
استاندار کهگیلویه‌و‌بویراحمد تصریح کرد: وظایف ما این است که شرایطی را برای شکوفایی استعدادها و بهره‌وری فرزندان این استان فراهم کنیم.
وی افزود: اگر نسل‌های ما عقب ماندند گذشتگان مقصرند و اگر کودکان و نوجوانان این نسل عقب بمانند ما مقصر هستیم پس باید تلاش مضاعف داشته باشیم.
خادمی به استعدادهای بالقوه کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد اشاره کرد و افزود: هر کاری برای کودکان و نوجوانان انجام دهیم کم است چون به هیچ‌وجه هزینه نیست در آینده بازدهی دارد و سرمایه‌گذاری که بیشترین بازدهی را دارد سرمایه‌گذاری برای کودک و نوجوان و تربیت انسان‌هاست که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این امر را با کیفیت بالا انجام می‌دهد.
در این نشست مدیرکل کانون کهگیلویه‌و‌بویراحمد نیز به ارایه عملکرد کانون استان و برنامه‌های هفته ملی کودک پرداخت و افزود: تنها مطالبه کودکان و نوجوانان استان در حال حاضر ساخت مجتمع و مراکز فرهنگی‌هنری در شهرهای فاقد مرکز است.
سیدهانی حسینی افزود: کانون پرورش فکری به عنوان تنها دستگاه متولی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به حمایت مسوولان استانی نیاز دارد.
اجرای سخنرانی، شعرخوانی توسط اعضا و اهدای گل، کتاب و محصولات فرهنگی هنری کانون به استاندار از دیگر برنامه‌های این نشست بود.