فراخوان بازار ملی نهمین جشنواره پویانمایی تهران منتشر شد

فراخوان بازار ملی نهمین جشنواره دوسالانه بین‌المللی پویانمایی تهران از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، چهارمین بازار ملی پویانمایی از 18 تا 21 اسفند در حاشیه نهمین جشنواره دوسالانه بین‌المللی پویانمایی تهران برگزار خواهد شد.
بر اساس این خبر، تولیدکنندگان، خریداران و عرضه‌کنندگان ابزار و ادوات تخصصی هنر پویانمایی که دارای مجوز رسمی هستند، می‌توانند در این بازار شرکت کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند با مشاهده فراخوان بازار ملی پویانمایی در پایگاه اینترنتی www.tehran-animarket.ir نسبت به تکمیل فایل pdf فرم مقررات آن اقدام کنند.
برهمین اساس آخرین مهلت تحویل تقاضانامه شرکت در بازار به دبیرخانه نهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران پایان وقت اداری روز 20 بهمن 93 تعیین شده است.
هم‌چنین شرکت‌های متقاضی حضور در این بازار می‌توانند فرم تکمیل شده را به دبیرخانه نهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی به نشانی تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کنند یا به صورت مستقیم تحویل دهند.
این بازار در 3 دوره‌ قبلی جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در سال‌های 87 ، 89 و 91 نیز برگزار شده است.
گفتنی است جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به منظور فراهم آوردن بستری مناسب برای فعالان شاخه‌های مختلف پویانمایی ایران و جهان، معرفی هر چه بهتر این رسانه در میان مشتاقان و هم‌چنین آشنایی و شناخت هر چه بیشتر هنرمندان پویانمایی کشور با جدیدترین دست‌آوردهای جهانی هنر‌ پویانمایی از 17 تا 21 اسفند در تهران برگزار خواهد شد.

فراخوان بازار ملی نهمین جشنواره پویانمایی

فرم شرکت در بازار ملی نهمین جشنواره پویانمایی تهران