صدور احکام مسوولان استانی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر

مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی با صدور ۳۱ حکم جداگانه‌ مسوولان استانی این کمیته را در سراسر کشور منصوب کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علیرضا حاجیان‌زاده در آستانه‌ی سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی با صدور این احکام توجه بیشتر به خردسالان به ویژه در برنامه‌های مهدهای کودک سراسر کشور را از جمله اولویت‌های مورد تاکید برنامه‌های امسال این کمیته اعلام کرده است.
مسوولیت کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه‌ی فجر را مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر عهده دارد و علاوه بر کانون سازمان‌هایی مانند بهزیستی کشور (اداره‌ی کودکان معاونت اجتماعی)، معاونت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره)، گروه کودک ونوجوان سیما (شبکه 2 و شبکه پنج) گروه کودک ونوجوان رادیو ایران و انتشارات مدرسه اعضای این کمیته را تشکیل می‌دهند.
در همین حال احکام مسوولیت کمیته‌های استانی با تاکید بر هماهنگی بیشتر با مسوولان ستاد دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی آن استان برای مدیران کل کانون 31 استان کشور صادر شده است.
مدیرعامل کانون در این احکام با بیان این که آغاز سی و ششمین بهار روح‌نواز انقلاب اسلامی نوید روزهایی امید بخش و دهه مبارک فجر فرصتی ارزشمند برای بزرگ‌داشت چنین رویداد بزرگ تاریخی است آورده است: بی‌تردید انتقال شایسته و موثر خاطرات روزهای انقلاب و تبیین هنرمندانه دست‌آوردهای بی‌بدیل آن برای کودکان و نوجوانان، این سرمایه‌های گران‌سنگ ایران عزیز امری است که کانون با نهایت افتخار بر آن واقف است و تمام همت ومساعی خود را در ادای این وظیفه بسیار مهم به کار می‌گیرد.
وی اظهار امیدواری کرده است که مسوولان این کمیته با برنامه‌ریزی مناسب و توجه به راهبردهای محتوایی و اجرایی ستاد دهه فجر و نیز استفاده از تمامی ظرفیت‌های کانون و نهادها و سازمان‌های همراه این کمیته با اجرای برنامه‌های خلاق و بدیع در فضایی با نشاط در انجام وظایف محوله موفق باشند.