ریزعلی خواجوی در کرج: بچه‌ها فداکار باشید

ریزعلی خواجوی دهقان فداکار هم‌زمان با بیست و دومین هفته کتاب جمهوری اسلامی میهمان اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره 4 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرج شد.

 به گزارش ادره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این ویژه‌برنامه که روز 29 آبان برگزار شد شخصیت داستان دهقان فداکار در کتاب‌های درسی به دعوت مسوولان این مرکز در میان کودکان ونوجوانان حاضر شد و برای آن‌ها صحبت کرد.
بر اساس این گزارش خواجوی در صحبت‌های خود ضمن قدردانی از مسوولان و مربیان کانون استان البرز از آن‌ها خواست تلاش کنند در فعالیت‌های فرهنگی و ‌هنری مراکز، کودکان و نوجوانان را به فداکاری و گذشت در زندگی ترغیب و تشویق کنند.
وی هم‌چنین خطاب به بچه‌ها یادآور شد: تلاش کنید در زندگی در هر پست و مقامی که در آینده قرار گرفتید فداکاری و گذشت را سرلوحه کار خود قرار دهید و قدردان گذشت‌ها و فداکاری‌های دیگران نیز باشید.
دهقان فداکار در ادامه داستان واقعی ماجرای فداکاری خود را به زبان آذری تعریف کرد و یکی از مربیان مرکز شماره 4 کانون کرج آن را برای حاضران به فارسی ترجمه کرد.
 اجرای سرود اعضای کانون، معرفی شاعران و نویسندگان، تجلیل از کودکان و نوجوانان برتر کتاب‌خوانی و برپایی نمایشگاهی از دیگر برنامه‌های مرکز فرهنگی‌هنری شماره4 کانون کرج به مناسبت هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران بود.