دو سالن نمایش کانون در سوسنگرد و امیدیه گشایش می‌یابد

سالن‌های نمایش مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرهای سوسنگرد و امیدیه در استان خوزستان هم‌زمان با جشن‌های سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی گشایش می‌یابد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، عبدالنبی شاکریان مدیرکل کانون استان خوزستان در نشست شورای فرهنگی کانون استان ‌گفت: توسعه و تجهیز فضاهای مراکز فرهنگی‌هنری کانون یکی از دغدغه‌هایی اصلی  در حوزه کودک و نوجوان است و ساخت این دو سالن نمایش نیز به منظور دست‌یابی به این هدف مهم، مورد توجه بوده است.
وی در همین رابطه افزود سالن نمایش کودکان و نوجوانان در شهرستان سوسنگرد با هزینه‌ای بالغ ‌بر یک میلیارد و 9 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی ساخته ‌شده است که هم‌زمان با ایام مبارک دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.
شاکریان هم‌چنین در مورد سالن نمایش شهرستان امیدیه یادآور شد این سالن نیز با هزینه‌ی دو میلیارد ریالی ساخته ‌شده و قرار است در جشن‌های سی و ششمین سال‌روز پیروزی انقلاب درهای آن به روی کودکان و نوجوانان این خطه از ایران اسلامی گشوده شود.
مدیرکل کانون خوزستان با توضیح این‌که مراکز کانون پرورش فکری بستری مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان است تأکید کرد: تلاش می‌کنیم با گسترش فضای مراکز کانون در استان خوزستان  خدمات فرهنگی متنوع‌تری را به کودکان و نوجوانان ارایه کنیم.
شاکریان خاطرنشان کرد: در مراسم گشایش این دو سالن اختصاصی کودکان و نوجوانان، مسوولان استانی و شهری حضور خواهند داشت.
وی یادآور شد: تمامی مراکز کانون در سراسر استان خوزستان دارای سالن‌های نمایش است و این دو سالن در ادامه‌ی گسترش این مراکز در جهت خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به کودکان و نوجوانان استان گشایش می‌یابد.