شهرام شفیعی با بچه‌ها در نمایشگاه کتاب

شهرام شفیعی، رمان‌نویس و طنزپرداز عصر شنبه میهمان غرفه‌ی کانون در بخش جنبی ویژه فعالیت‌های فرهنگی‌هنری کودکان در نمایشگاه کتاب خواهد بود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در ایام برگزاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه کتاب تهران، کانون در بخش غرفه‌های جنبی سالن کودک و نوجوان، همه‌روزه ویژه‌برنامه‌های هنری مانند سفال‌گری، نقاشی و نمایش خلاق با هدف ترویج مطالعه برگزار می‌کند، ضمن آن‌که هرروز یک نویسنده و هنرمند میهمان این سالن خواهد بود.
به گفته‌ی زینب صباغ، مربی فرهنگی کانون که مسوولیت اداره‌ی این نشست‌ها را به عهده دارد، در این جلسات نویسنده‌ها و هنرمندانی که حضور دارند، به سوالات خانواده‌ها و بچه‌ها در زمینه‌های مربوط به نوشتن، کتاب و مطالعه و مسایل مربوط به هنر پاسخ می‌دهند.
در این نشست‌ها ابتدا آثار و پیشینه‌ی هر نویسنده معرفی می‌شود و در ادامه، حاضران می‌توانند سوالات خود را درباره‌ی آثار نویسنده مطرح کنند.
از سوی دیگر، کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند نوشته‌ها و آثار ادبی خود را با این نویسندگان در میان بگذارند و از راهنمایی آنان استفاده کنند.
کانون امسال با حضور بخش جنبی سالن کودک و نوجوان، کلاس‌ها و کارگاه‌های هنری متنوعی با محوریت موضوع کتاب و مطالعه برگزار می‌کند که همه‌روزه میزبان خانواده‌ها و بچه‌هاست.