حضور هدی حدادی و فرهاد حسن‌زاده در غرفه‌ی کانون

فرهاد حسن‌زاده و هدی حدادی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با حضور در غرفه‌ی کانون، با مخاطبان آثار خود و خانواده‌ها دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

بر اساس گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، امسال در سالن بخش جنبی کودک و نوجوان بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کانون با برپایی یک غرفه، بازدیدکنندگان را در کارگاه‌های هنری و ادبی مانند سفال‌گری، تئاتر کاغذی، عروسک‌سازی و ماسک‌سازی و قصه‌گویی، پذیرایی می‌کند. تمامی این فعالیت‌ها با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی طراحی و اجرا شده است. علاوه بر این، هر روز یک نویسنده و تصویرگر را دعوت کرده است تا با مخاطبان آثارشان رودررو سخن بگویند.
عصر دوشنبه هدی حدادی، تصویرگر و نویسنده‌ی رمان نوجوان در این غرفه حاضر خواهد بود تا درباره‌ی آثارش، به ویژه رمان «دلقک» با خوانندگانش سخن بگوید و به سوالات آن‌ها پاسخ دهد.
فرهاد حسن‌زاده نیز بعدازظهر روز سه‌شنبه در همین غرفه حضور خواهد داشت تا علاوه بر صحبت درباره‌ی آثار خود، به سوال‌های خانواده‌ها درباره‌ی کتاب و ادبیات مناسب برای بچه‌ها پاسخ دهد.
در روزهای گذشته نیز، محمدرضا شمس، انسیه موسویان و شهرام شفیعی از جمله هنرمندانی بوده‌اند که در این غرفه میهمان بچه‌ها و خانواده‌های‌شان شدند.
کانون امسال در 4 غرفه نمایشگاه در سالن کودک و نوجوان، شبستان، کمک‌آموزشی و بخش جنبی، آثار و فعالیت‌های ادبی و فرهنگی خود را با تخفیف‌های مختلف عرضه کرده است.