معرفی شخصیت امام رضا(ع) به کودکان و نوجوانان در جشنواره رضوی

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب مسابقه معرفی شخصیت، به معرفی امام رضا علیه‌السلام و یاران ایشان می‌پردازند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، شخصیت امام رضا(ع) از تولد تا شهادت، خاندان امام رضا(ع)، منسوبین امام رضا(ع)، یاران امام رضا(ع) از آغاز تاکنون و چهره‌های ماندگار رضوی از محورهای موضوعی این رقابت است.
بر اساس این فراخوان، همه مربیان فرهنگی، هنری و ادبی کانون سراسر کشور می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.
در این فراخوان آمده است: معرفی شخصیت بایستی به صورت فردی طراحی، اجرا و ارایه شود. طرح، پیش از ارسال به دبیرخانه در مرکز فرهنگی هنری اجرا شده؛ فرآیند فعالیت نیز تبیین، اجرا، مستند و مکتوب شود.
هم‌چنین، در این مسابقه مربیان کانون در انتخاب شیوه آزاد هستند. گروه سنی مخاطب باید مشخص باشد. محتوا و شیوه متناسب با گروه سنی مخاطب بوده و فیلم معرفی شخصیت در مرکز به همراه گزارش کامل و مکتوب ارسال شود.
دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان جشنواره رضوی که در اداره‌کل آفرینش‌های فرهنگی کانون واقع در خیابان حجاب تهران مستقر شده است؛ بهمن سال گذشته با انتشار فراخوانی در 8 موضوع از علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی، مذهبی و هنری دعوت کرده بود.
گفتنی است فراخوان کارگروه کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا(علیه‌السلام) از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با 8 موضوع «نقاشی»، «خوش‌نویسی»، «داستان کوتاه»، «شعرخوانی و مشاعره»، «معرفی شخصیت»، «نشریه‌نگاری» (کاغذی)، «قصه‌گویی» و «معرفی کتاب» (کتاب‌سازی) در پایگاه اطلاع‌رسانی کانون به نشانی  www.kanoonnews.ir  منتشر شده است.